Foto's uploaden lukt weer

25 juli 2009 - South Lake Tahoe, California, Verenigde Staten

Foto's uploaden lukt weer, het bleek aan het formaat van de foto's te liggen.

Kijk dus nog even bij de foto's die bij blog 2 van Rinka horen want daar zijn er een aantal aan toegevoegd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. HANS EN ANKE:
    25 juli 2009
    Alweer zo'n leuk verslag. Heerlijk om te lezen hoe jullie genieten daar met elkaar. Ga zo door.
    Liefs Anke en Hans.
  2. Anneke:
    28 juli 2009
    Lieve Duijndammetjes,
    wat een literair talent hebben we in de familie. Vanmiddag bij oma had ik al een print gelezen en vanavond het 2e deel. Heel erg leuk al die verhalen en ik hoop dat jullie nog veel spannende dingen zullen meemaken.
    Nog heel veel plezier en liefs en groetjes uit Rijswijk,
    Anneke

PS Waarom kan Frans niet zonder broek zwemmen, of anders in zijn onderbroek??? Ze zijn daar toch niet preuts of zo?
  3. Auntie Hilary and Uncle Slechts:
    29 juli 2009
    Geweldig wat jullie allemaal op de website weten te bloggen. SUPERVET INDEED!!!!! Langleve het vliegtuig zonder vertraging maar nog altijd beter dan zwemmen of zeilen zoals Columbus dat deed. Wel weer SUPERVET om naar de US of A te zeilen. Volgende vakantie misschien. Ik betaal als je Frans in het kraaiennest weet te krijgen op de uitkijken voor piraten. NA goed gedaan om de Limo te pakken SUPERVET weer natuurlijk!!!. Die heeft de amerikaanse manier van leven snel opgepakt. Hoop dat de rest van de vakantie zonder vertraging verloopt, geniet er lekker van met z'n allen maak er natuurlijk een SUPERVET 2-DE deel van de vakantie van en ik kijk uit naar de volgende blog.